Central America 2005

A blog of my Central America experience. Get my RSS feed using awasu or bloglines. You can also register to the google group to get an e-mail for each publication. A syndication of the photos only is also available.

Sunday, September 18, 2005

I couldn't help it...

It might be a kind of addiction, but I had to open another blog to continue this one.
I have things that just need to be shared this way, and it feels weird to go back to this mailing lists thingy.
So go visit http://eitanb.blogspot.com

See you there,
Eitan.

6 Comments:

At 10:22 AM, Anonymous Anonymous said...

נסיון

 
At 10:27 AM, Anonymous Anonymous said...

מסיבת יום הולדת / חנוכת בית של אורן
שלום לכולם

אז ככה – המסיבה תיערך ביום חמישי 29.9.05 ברחוב נווה שאנן 20, כניסה ה' קומה 3, ירושלים.
שעת היעד – 21:00. מכיוון שיש המון שכנים, אני ממש מבקש להגיע בזמן. כולם מוזמנים אפילו להקדים. אחרת פשוט לא נספיק לרקוד ובעצם אתם מענישים את עצמכם, לא אותי, הבנתם ?

מה להביא? בירות זה טוב. עוד בירות זה מצוין. כל מה שנראה לכם שילך טוב. אפשר במקום זה גם להביא איזה שטר קטן של 20 ₪ לכיסוי ההוצאות.

הוראות הגעה:
1) מכביש 443 (מומלץ) – למי שלא מכיר זה הכביש המקביל לכביש 1, אבל עובר דרך מודיעין. יש הטוענים שמסוכן לנסוע שם אבל זה בולשיט (יש גם אנשים כמו דותן שמסיבות אידיאולוגיות לא נוסעים משם, אבל כמובן שזה גם כן בולשיט). כדי לעלות עליו נוסעים פשוט מאוד לירושלים, ומתי שהוא קצת אחרי נתב"ג תהיה ירידה ל-443. קיצר, נוסעים נוסעים נוסעים כל הזמן ישר עד שמגיעים לכביש בגין דרום בתוך ירושלים. ממשיכים עוד ישר כל הזמן עד הירידה בגבעת מרדכי. שם יורדים, לוקחים ברמזור שמאלה ושוב כל הזמן ישר עד לצומת מרומזרת (נדמה לי שזה הרמזור השלישי) עם מרכז מסחרי קטן בצד שמאל, שם לוקחים שמאלה לרחוב בורלא, ואז פונים בפנייה השנייה ימינה לרחוב נווה שאנן. ממשיכים עד סוף הרחוב ומחנים.
2) מכביש 1 – נוסעים עד שמגיעים לירושלים. עוברים שני רמזורים בכניסה לעיר ואז פונים ימינה לרחוב הרצל (שימו לב, זה קצת מבלבל שם, יש קודם פנייה ימינה רק לאוטובוסים ומייד אחריה יש את הפנייה המדוברת). בהרצל פונים שוב שמאלה ברמזור השני. אז פונים ימינה שוב ברמזור השני, לכיוון גבעת רם. נוסעים עד לצומת טי מרומזרת שבה לוקחים שמאלה ומיד אחרי הפנייה לוקחים ימינה לגבעת רם. נוסעים עד לכיכר שבה לוקחים שמאלה (לכיוון הירידה) ויורדים יורדים יורדים עד פנייה שמאלה לרחוב נווה שאנן (קצת אחרי התחנת דלק נדמה לי). ממשיכים עד סוף הרחוב ומחנים.
3) באוטובוס – מהר הצופים – קו 19 עד לצומת ניות. מתחנה מרכזית – קו 17 הארוך והמעצבן עד הסופר של ניות. בשני המקרים הולכים קצת על רחוב בורלא עד שמגיעים לבורלא 26, משם יש מעבר קטן לבית שלנו ברחוב נווה שאנן (יש גם שלט "לרח' נווה שאנן 20").

אז נתראה בקרוב
אורן

 
At 12:30 PM, Anonymous Anonymous said...

שכחתי להגיד - אנא אשרו השתתפותכם ב-SMS או בטלפון. תודה - אורן

 
At 9:34 AM, Anonymous Anonymous said...

דבר אחרון - כולכם מוזמנים להישאר לישון. רק תביאו שקי שינה ומזרונים.

 
At 9:56 AM, Anonymous Anonymous said...

סבבה. אני בא

 
At 10:01 AM, Blogger Eitan said...

אורן, אתה דביל :)

 

Post a Comment

<< Home